Győri kocsik
#
|
Betűjel
|
régi Betűjel
|
Beszerzés
|
Db.
|
Db.2000-ben
|
19-17 000-019
|
A
|
Aav
|
1962
|
20
|
|
29-17 000-019
|
B
|
Bav
|
1963
|
20
|
|
19-41 000-024
|
A
|
Aa
|
1970
|
25
|
9
|
20-41 000-124
|
B
|
Bm
|
1970-1971
|
125
|
74
|
39-41 000-026
|
AB
|
ABm
|
1970
|
27
|
|
19-47 000-044
|
|
Am
|
1974
|
45
|
|
20-47 000-074
|
|
Bm/Ba
|
1969
|
75
|
|
20-47 100-169
|
|
Bm/Ba
|
1975-1976
|
70
|
|
20-37 300-369
|
B
|
Bm
|
1985-1987
|
70
|
61
|
19-51 000-050
|
|
Amo/Aa
|
1964-1965
|
51
|
|
20-51 000-149
|
|
Bmo/Ba
|
1964,1966,1968
|
150
|
|
39-51 000-006
|
|
ABmo
|
1965
|
|
|
19-57 000-050
|
Ao
|
Amo
|
|
|
34
|
20-57 000-149
|
Bo
|
Bmo
|
|
|
92
|
39-57 000-006
|
ABo
|
ABmo
|
|
7
|
3
|
92-47 000-074
|
D,Dl,Db |
Dm
|
1971
|
75
|
7
|
95-41 000-024
|
|
Dms
|
1971
|
25
|
|
95-80 000-024
|
Ds
|
|
1988-1990
|
25
|
20
|
Megjegyzések:
-
A -41-es családból Dunakeszi
1992-1993-ban létrehozta a -30-as kocsicsaládot. 8 db 19-30, 16 db 20-30,
22 db 39-30 épült. A gőzfütést kiszerelték, belsőberendezése is felújításra
került, ülések áthúzva.
-
A -47-es kocsicsalád a 41-es
kocsicsalád belföldi változata. A járművek az IC kocsicsalád alapanyagát
jelentették.
-
A 20-47-0xx széria ízelt
ajtóval, az 1xx széria egyszárnyas ajtóval készült. A Dunakeszi a 20-47-es
szériát 20-37-3xx kocsikká építette át.
-
Dunakeszi az 51-es kocsicsaládból
építette át az -57-es járműcsaládot.
-
A 39-51-es kocsikat szintén
Dunakeszi építette át 19-51-es kocsikból.
-
A 95-80-as kocsikat Dunakeszi
a 95-41-ból építette át.
-
A -35-ös kocsik a -41-es nemzetközi forgalmú kocsik belföldesitett
változata.
Kiszerelték a többfeszültségű villamosfűtést és a gőzfűtést.
A nemzetközi forgalomban csak a xx-30-as kocsik maradnak meg, mert van benne
ajtózáró retesz.
képek: -17,-35,
-37,-41,-47,-51,-57
Gyári prospektus az Aa sorozatú kocsikról (Letenyei Tamás gyűjteményéből)